בניית כרטיס ביקור דיגיטלי

לא מתקמט - לא נקרע - לא נעלם - לא חסר

רוצים שנציג יחזור אליכם ?

דוגמאות כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי אונליין לעסקים

ניצנט ניו מדיה היא סוכנות לשיווק דיגיטלי לעסקים. 
אחד הפתרונות שמציעים בניצנט ניו מדיה לבעלי העסקים הוא עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי או בשמו האחר עיצוב כרטיס ביקור אונלייןמכיוון שהכרטיס מאוחסן אונליין בענן וזמין מכל מקום בכל זמן, ממש כמו אתר אינטרנט או כל מוצר אונליין אחר. אנו יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי חכם לעסקים ועצמאיים
מכיוון שמי שמעוניין בכרטיס ביקור דיגיטלי רוצה לראות גם דוגמאות, מצורפות כאן גם דוגמאות.
פעמים רבות נשאלת השאלה כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי? כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מוצר שמוצע במחירים נמוכים ושווים לכל נפש. כל בעל עסק המעוניין לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי 
שואל את עצמו איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי. כלומר: מהו כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ ?
כרטיס ביקור דיגיטלי מבית ניצנט ניו מדיה נהנה מהמלצות חמות ממשתמשים רבים שנהנים מכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק.
קיימות מערכות חינמיות שמעניקות את השרות במחיר זול או ללא עלות כלל. אך יש לכך מחיר אחר. הכרטיס עלול להיות בסיסי ומוגבל, ויתכן שיופיעו עליו גם פרסומות של מפרסמים שונים, זאת על מנת שניתן יהיה לממן את ה"חינם".
כאשר עומדים לפני הקמת ועיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי עומדת כמובן גם שאלת המחיר
אך בעל העסק לא רוצה מוצר מוגבל או בליווי פרסומות. בעל העסק רוצה כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב.
מאוד לא כדאי להתפתות להזמנת כרטיס ביקור דיגיטלי זול שיהיה חסר תועלת וללא שרות לאחר הרכישה. במיוחד לאור העובדה שכרטיס ביקור דיגיטלי נחשב למוצר זול יחסית.
כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש כתחליף לאפליקציה. השימושים דומים והמוצר מותאם לטלפון הסלולרי. ממש כמו אפליקציה
אז איך בונים כרטיס ביקור דיגיטלי ?
איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי ?
איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי ?
שאלות שחוזרות על עצמן פעמים רבות ע"י נותני שרות ובעלי עסקים.

מי שרוכש כרטיס ביקור דיגיטלי זוכה ביתרונות רבים:
  • תשלום שנתי מעניק שימוש בלתי מוגבל בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
  • אייקונים שניתן ללחוץ בקליק ולהשיג את בעלי העסק. שיחת טלפון, וואצאפ, ניווט , יוטיוב, פייסבוק וכל העולה על הדעת והכל בלחיצה על קליק, ישירות מכרטיס הביקור הדיגיטלי.
  • עיצוב אישי של כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב אישי לבעלי עסקים. אין עוד כרטיס כזה. העיצוב הוא אישי ונעשה במיוחד עבור בעל העסק.
הכפתורים המוטמעים בכרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשרים בלחיצת כפתור פתיחה של אפליקציית הטלפון ובכך מאפשרים התקשרות מהירה לבעל העסק. בנוסף יש בכרטיס ביקור הדיגיטלי כפתור להתחלה מיידית של שיחת וואצאפ, שליחת הודעה בוואצאפ, כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות או מעבר לעמוד העסק הרשתות החברתיות. ניתן לשלב עוד כפתורים בכרטיס ביקור דיגיטלי לפי הצורך.
כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי ניצנט ניו מדיה הוא חובה לכל בעל עסק המעוניין להגביר את השיווק של העסק, לקבל לידים איכותיים ולהגדיל הכנסות העסק. אין צורך בהורדת תוכנה והתקנה כלשהי. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מוצר אונליין ללא התקנת שום תוכנה
כרטיס ביקור דיגיטלי זהו כלי חשוב במסגרת מאמצי השיווק של העסק הקטן, מציג את העסק כחדשני ודיגיטלי, ובמחיר זול מאוד יחסית לתמורה שהוא נותן.
 
 

רוצים שנציג יחזור אליכם ?

צרו איתנו קשר ונצא לדרך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן